برنی سندرز: امروز آخرین روز خطرناکترین رئیس جمهور آمریکا است

به گزارش وبلاگ محمدی، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توییتر با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ نوشت: امروز آخرین روز بدترین و خطرناک ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است.

برنی سندرز: امروز آخرین روز خطرناکترین رئیس جمهور آمریکا است

وی در ادامه نوشت: برای مدت چهار سال ترامپ کوشید تا مردم ما را از هم جدا کند. اکنون وظیفه ما جمع کردن مردم پیرامون دستورکاری است که برای همه و نه فقط برای تعداد معدودی مؤثر واقع شود.

این سناتور مستقل ایالت ورمونت در پیام دیگری با اشاره به آغاز ریاست جمهوری جو بایدن نوشت: جو بایدن از ترامپ این موارد را به ارث می برد: بدترین اقتصاد از زمان رکود عظیم اقتصادی، بدترین بحران بهداشت عمومی در صدسال اخیر، نابرابری عظیم ثروت، تهدید وجودی برآمده از تغییرات آب و هوایی، و یک نظام مهاجرتی نژادپرستانه. این بحران های بی سابقه نیازمند اقدامی بی سابقه است.

گفتنی است که مراسم تحلیف جو بایدن نامزد پیروز و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا ظهر روز چهارشنبه بیستم ژانویه به وقت محلی در شهر واشنگتن دی. سی پایتخت سیاسی آمریکا با حضور گسترده نیروهای نظامی و امنیتی برگزار می شود و بدین ترتیب، دوره چهارساله دونالد ترامپ، رئیس جمهور جنجال آفرین آمریکا به رغم تمام تلاش های او و هوادارانش برای لغو نتیجه انتخابات به سرانجام می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برنی سندرز: امروز آخرین روز خطرناکترین رئیس جمهور آمریکا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنی سندرز: امروز آخرین روز خطرناکترین رئیس جمهور آمریکا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید