برترین زمان سفر به کیش

به گزارش وبلاگ محمدی، همه مسافران بر این باورند که پیش بینی آب وهوای مقصد یکی از مهم ترین نکات قبل از سفر است و یاری می نماید تا چمدان های خود را به برترین شکل ممکن و با تجهیزات کامل تری ببندید

برترین زمان سفر به کیش

در نتیجه، از آنجایی که تور جزیره کیش یکی از تورهایی است که در ایران حتما باید از آن تماشا کرد، اطلاعات آب و هوای جزیره کیش برای همه مسافران بسیار مفید خواهد بود. از این رو برای انتخاب این که چه زمانی برای سفر به کیش مناسب است با ما همراه شوید.

برترین آب و هوای سفر به کیش در چه فصلی است؟

کیش جزیره ای با آب و هوای شرجی و گرم است از این رو بهتر است در زمانی که آب و هوای معتدل تری دارد از جزیره تماشا کنید. تا بتوانید به راحتی از تمام زیبایی های جزیره لذت ببرید.

آب و هوای کیش در فصل بهار

آب و هوای کیش تا اوایل اردیبهشت ماه معتدل بوده و رطوبت هوا تا اواسط این ماه شما را آزار نمی دهد. فصل بهار برترین زمان برای استفاده از ورزش های آبی نظیر غواصی است.

تنها نکته ای که در سفر به کیش باید توجه داشته باشید این است که در ایام نوروز 1 تا 14 فروردین زمان اوج ورود جهانگرد به این جزیره است از این رو کیش در این تایم از سال بسیار شلوغ شده و امکان بازدید از بسیاری از مکان ها به علت شلوغی بیش از اندازه برای شما وجود نخواهد داشت.

آب و هوای کیش در فصل تابستان

در فصل تابستان آب و هوای کیش به هوای گرم و مرطوب تغییر می نماید و می توان گفت این زمان از نظر آب و هوایی بد ترین تایم برای سفر به جزیره کیش است

از این رو، هزینه های سفر در این فصل در کمترین حد است و مراکز خرید تخفیف بسیاری بر روی کالاهای خود دارند.

آب و هوای کیش در فصل پاییز

با توجه به آب و هوای معتدل کیش، پاییز فصل خوبی برای خرید بلیط هواپیما سفر به این جزیره است. این فصل یکی از برترین زمان ها برای تفریحات آبی است.

پاییز را می توان یکی از برترین فصل ها برای سفر به کیش دانست زیرا علاوه بر داشتن آب و هوای مناسب در این فصل اندازه گردشگر کم تری به این شهر سفر می نمایند.

در این فصل ممکن است با باران های شدید و دریای طوفانی روبرو شوید. بر همین اساس، اگر می خواهید در فصل پاییز از ورزش های آبی مانند شاتل، غواصی و قایق سواری لذت ببرید، حتماً در زمانی که دریا طوفانی نیست از این جزیره تماشا کنید. برای اطمینان از این موضوع، قبل از سفر به کیش شرایط آب و هوا را آنالیز کنید.

آب و هوای کیش در فصل زمستان

از آنجایی که برترین زمان برای سفر به جزیره کیش از اوایل دی ماه تا اوایل اردیبهشت است. زمستان را نیز می توان یکی از برترین فصل ها برای بازدید از این جزیره دانست. زیرا در این فصل هوای جزیره کیش خنک و مطبوع است. اما باید این نکته را نیز توجه داشته باشید که، آب دریا برای شنا در زمستان بسیار سرد است.

میانه دمای هوا در جزیره کیش

با توجه به مختصر مطلبی که در بالا در مورد آب و هوا در فصول مختلف سال برای شما قرار دادیم در زیر میتوانید میانه دمای هوا در هر ماه را مشاهده نمایید.

مقرون به صرفه ترین زمان سفر به کیش

مشخصا تمامی افراد دوست دارند در زمانی که آب و هوا یک شهر در برترین حالت خود است به آن مکان سفر نمایند و این خود به تنهایی می تواند عاملی برای افزایش تعداد درخواست برای سفر به آن منطقه باشد و این نکته در مورد سفر به جزیره نیز صدق می نماید از این رو می توان گفت سفر به جزیره در زمان هایی که

  • آب و هوای جزیره معتدل
  • زمان تخفیفات

باشد بسیار زیاد بوده و همین عامل موجب افزایش نرخ پرواز و هتل در این تایم می گردد. از این رو در زمان هایی مانند

  • بعد از عید نوروز
  • بعد از تعطیلات تابستانی
  • زمان هایی که کیش آب و هوای گرم و مرطوبی دارد

را می توان مقرون به صرفه ترین زمان ها برای سفر به کیش دانست.

گران ترین زمان سفر به کیش

سفر به کیش و تهیه بلیط هواپیما کیش و رزرو هتل در زمان هایی مانند

  • عید نوروز
  • زمان تخفیفات
  • زمان برگزاری همایش ها
  • تعطیلی مدارس
  • و زمان هایی که آب و هوا در کیش معتدل است

می تواند بسیار هزینه بر باشد و بعلاوه جزیره در این تایم در اوج زمان شلوغی خود می باشد.

منبع: طاهاگشت

به "برترین زمان سفر به کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان سفر به کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید