بهره برداری از یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای ایگدلوی بزرگ شهرستان ملکان

به گزارش وبلاگ محمدی، خبرگزاری خبرنگاران-یک واحد گلخانه سبزی و صیفی به وسعت 3 هزار مترمربع واقع در روستای ایگدلوی بزرگ با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار و جمعی از روسای ادارات شهرستان افتتاح شد.

بهره برداری از یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای ایگدلوی بزرگ شهرستان ملکان

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛، فرماندار شهرستان ملکان، معاون سیاسی فرمانداری و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی همزمان با دهه مبارک فجر و به منظورگرامیداشت این دهه ، گلخانه سبزی و صیفی پاشا واقع در روستای ایگدلوی بزرگ را افتتاح کردند.

مهندس قائلی، فرماندار شهرستان ملکان در این مراسم گفت: حمایت و ترغیب سرمایه گذاران به وسیله مسئولین دستگاه های اجرایی یکی از مهمترین عوامل کاهش بیکاری جوانان منطقه می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکان نیز در این مراسم گفت: با توجه به احتیاج روزافزون بازار و فراوری محصولات خارج از فصل، این روش فراوری و کشت، امروزه به یکی از سود آورترین بخش های کشاورزی تبدیل شده است.

مهندس یوسف جعفری ادامه داد: برای راه اندازی این گلخانه بیش از 28 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی طرح گلخانه مذکور را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: با راه اندازی این واحد فراوریی برای 7 نفر بصورت مستقیم و برای 15 نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی می گردد. ایازی خبرگزاری وبلاگ محمدی در آذربایجانشرقی

منبع: خبرگزاری آریا

به "بهره برداری از یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای ایگدلوی بزرگ شهرستان ملکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از یک واحد گلخانه سبزی و صیفی در روستای ایگدلوی بزرگ شهرستان ملکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید