تست دو نمونه اولیه ریماک CTwo در پیست مسابقه

به گزارش وبلاگ محمدی، آخرین باری که ریماک CTwo را دیدیم، در یک ویدیوی کوتاه در حال گشت زنی در مناظر جذابی بود.

تست دو نمونه اولیه ریماک CTwo در پیست مسابقه

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ،ریماک این کلیپ جدید را برای نمایش تحول این ابرخودرو الکتریکی به یک خودرو تهاجمی منتشر کرد و همان طور که در ویدیو معین است، این فاز جدید شامل تغییرات دیگری در این مدل نیز هست.

در این کلیپ دو نمونه اولیه از این ابرخودرو در حال تست شدن هستند و هر کدام دو جنبه مختلف از عملکرد خودرو را بررسی می نمایند. یکی از خودروها روی سیستم تعلیق و فرمان دهی متمرکز شده است. ماموریت خودرو شماره دو آیرودینامیک، بررسی و تنظیم اجزای آیرودینامیک برای عملکرد بهینه خودرو است. این دو خودرو سیستم مشابهی ندارند- نمونه اولیه با سیستم آیرودینامیک فعال، سیستم تعلیق آپدیت شده ندارد و بالعکس - پس می توان هر جزء را بدون در نظر دریافت اطلاعات خودروی دیگر نظارت و تنظیم کرد.

با توجه به این ویدیو می توان گفت پیشرفت خیلی خوبی در فرایند فراوری این ابرخودرو انجام شده است. خودروها داخل پیست سریع به نظر می آیند و ریماک زمان زیادی را صرف اطمینان از عملکرد عالی C-Two نموده است. در این ویدیو همچنین شرح داده شده که این خودرو با وجود توان 2000 اسب بخار، در سرعت های کم هم به راحتی قابل رانندگی است. البته در این کلیپ شاهد رانندگی با سرعت کم نیستیم، اما بالاخره این ویدیو در یک پیست مسابقه ضبط شده پس نباید انتظار رانندگی با سرعت کم را داشته باشیم.

پس از این ریماک نمونه های اولیه را برای تست های بیشتر از هم جدا می نماید تا زمانی که عرضه نسخه فراوریی نهایی برای مشتریان از اواخر سال 2020 شروع گردد. احتمالا تا چند هفته آینده شاهد رونمایی از ظاهر نهایی و نام اصلی C-Two در نمایشگاه خودرو ژنو 2020 باشیم. ریماک فعلا درباره این نکات سکوت نموده، اما شاید عرضه این ابرخودرو بیشتر از آنچه انتظارش را داشتیم طول بکشد.

منبع: اقتصاد ایران

به "تست دو نمونه اولیه ریماک CTwo در پیست مسابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست دو نمونه اولیه ریماک CTwo در پیست مسابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید