تسهیلات 50 میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری بجنورد

به گزارش وبلاگ محمدی، خبرنگاران/خراسان شمالی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد از تسهیلات 50 میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری مرکز خراسان شمالی اطلاع داد.

تسهیلات 50 میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری بجنورد

حمیدرضا شافعی در گفت و گو با وبلاگ محمدی اظهار کرد: این تسهیلات بر اساس تفاهم نامه همکاری و اعطای تسهیلات بین بانک مهر ایران و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد منعقد شده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس کالا کارت خرید لوازم خانگی، دریافت خدمات دندانپزشکی، خرید ارزاق روزانه، لاستیک و بیمه خودرو از فروشگاه ها و مراکز طرف قرارداد این بانک در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: سقف این تسهیلات قرض الحسنه، 50 میلیون تومان است که بازپرداخت آن 6، 9 و 12 ماهه خواهد بود.

شافعی با بیان اینکه کوشش شده تا در پرداخت این تسهیلات به رانندگان درون شهری بجنورد تسهیل گردد، تاکید نمود: به همین منظور رانندگان می توانند با به همراه داشتن مجوز تردد خود و یک فقره چک صیادی از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: با شیوع بیماری کویید 19، رانندگان درون شهری متحمل خسارت های اقتصادی فراوانی شدند و کوشش ما این است که بخشی از آثار این خسارات ها را کاهش دهیم.

شافعی بعلاوه به بازسازی تعدادی از اتوبوس های حمل و نقل عمومی بجنورد اشاره نمود و اضافه کرد: در مرحله اول هفت دستگاه اتوبوس حمل و نقل شهری برای بازسازی، تعمیر موتور و به سازی داخلی در نظر گرفته شده اند که هر کدام از آن ها به صورت میانگین حدود 400 میلیون تومان برای شهرداری هزینه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تسهیلات 50 میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات 50 میلیون تومانی برای رانندگان درون شهری بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید