خبرنگاران المان های شهری سلسله متناسب با نماد و هویت شهر نصب شوند

به گزارش وبلاگ محمدی، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار سلسله گفت: در نصب المان های شهری به بافت بومی و فرهنگی شهر توجه و از المان هایی استفاده کنند که متناسب با فرهنگ و گذشته این دیار باشد.

خبرنگاران المان های شهری سلسله متناسب با نماد و هویت شهر نصب شوند

شریف خسروی روز یکشنبه در جلسه تجلیل از اعضای شورای شهر در دفتر فرماندار گفت: المان های شهری باید معرف فرهنگ و هویت مردم شهر باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم قدردان خدمت خوب و شایسته هستند گفت: فعالیت های شهرداری و شورای شهر تنها مختص به فعالیت های عمرانی نبوده بلکه باید به مباحث و برنامه های فرهنگی هم توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: شورا ها به عنوان یک مجلس محلی حق ورود به بسیاری از مسائل را دارند و ضمانت اجرایی آنها نیز با ما خواهد بود و در این راستا اداراتی که همکاری لازم را نداشته باشند با آنها برخورد می شود.

خسروی با اشاره به اینکه شوراها واسطه بین مردم و حکومت هستد افزود: شوراها نقش یک میانجی را ایفا می نمایند و لذا در این فرصت باقیمانده باید نهایت تلاش خود را به کار بگیرند که با وحدت و همدلی، تیم های هم اندیشی تشکیل دهند و از فکر نخبگان استفاده و به مردم ارائه خدمت نمایند.

فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه پاسدار میراث های فرهنگی گذشته باشید و در عین حال نگاه نوآورانه به مسائل داشته باشید، اعلام کرد: شورایی بودن بیش از آنکه یک پست و مقام باشد، یک ماموریت است، باید به گونه ای خدمت کنید که اگر دوباره خواستید خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهید، با میل و رغبت دوباره انتخابتان نمایند و اگر قصد ورود مجدد به این عرصه را نداشتید با نگاه به گذشته، از فعالیت های خود راضی باشید.

رییس شورای شهر الشتر نیز گفت: از زحمات فرماندار سلسله در مدیریت بحران کرونا و با ثبات شدن شرایط شهرستان درخصوص این بیماری،همچنین از همراهی وی در پیگیری مسائل و مسائل شهرداری و شورای شهر و حداکثر همراهی در انجام مصوبات شورا قدردانی می کنیم.

حمید رشیدی افزود: خوشبختانه با روی کار آمدن شهردار جدید فعالیت های عمرانی بسیاری در شهر الشتر در حال انجام است و حقوق های معوقه کارگران و کارمندان شهرداری و بدهی ها پرداخت شده و شهرداری این شهر به خودکفایی و درآمدزایی نیز رسیده است.

شهردار الشتر نیز با اشاره به انجام 15 طرح عمرانی در 15 نقطه شهر افزود: از مهرماه سال گذشته تا به امروز شهرداری الشتر بیش از 9 میلیارد تومان درآمدزایی داشته است و توانسته ایم با این درآمدها حقوق های معوقه کارگران و کارمندان و بخشی از بدهی های شهرداری را پرداخت نماییم.

علی یوسفوند ادامه داد: اکنون کارگران تنها یک ماه حقوق معوقه دارند و بیمه آنها نیز به روز است و شهرداری الشتر جزو شهرهای اول در پرداخت حقوق های معوقه کارگران است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران المان های شهری سلسله متناسب با نماد و هویت شهر نصب شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران المان های شهری سلسله متناسب با نماد و هویت شهر نصب شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید