در فصل سرما، با ویتامین C سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید

به گزارش وبلاگ محمدی، زمستان در راه است و با خود سرماخوردگی و آنفولانزا را به همراه دارد. در چنین فصلی سیستم ایمنی با اضافه کاری سعی در سالم نگه داشتن بدن ما دارد. همه ما می دانیم که ویتامین C، با توجه و تشکر از اثرات آنتی اکسیدان قوی خود و بعلاوه یاری به حفظ بافت ها مانند استخوان، لثه ها و دندان ها، نقش اساسی در ایمنی بدن ما دارد. اما تامین و حفظ سطح کافی این ویتامین در بدن آنطور که به نظر می رسد ساده نیست.

در فصل سرما، با ویتامین C سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید

ویتامین C به طور طبیعی در بدن فراوری نمی شود و باید به طور روزانه مصرف شود تا مقدار کافی و مقدار آن در بدن تامین شود. ویتامین C به عنوان یک ویتامین حیاتی محلول در آب، نمی تواند در بدن ذخیره شود و به راحتی از بین می رود.

مصرف روزانه یک مکمل می تواند اندازه ویتامین C بدن را به طور قابل توجهی تامین کند. اما هنگامی که سخن از ویتامین C مطرح می شود، همه مکمل ها نمی توانند این ویتامین را تامین نمایند.

استر - C یا Ester - C یک آسکوربات کلسیم است که با استفاده از یک فرآیند شیمیایی آزاد ساخته شده است. نتیجه آن، یک ویتامین C غیر اسیدی است که با معده ما مهربان تر است و کمتر محتمل است باعث مسائل گوارشی که در اثر مصرف میتامین C بوجود می آید، شود. علاوه بر این، تنها Ester - C می تواند متابولیت های ویتامین C را فعال کند، و باعث جذب بهتر و حفظ بیشتر ویتامین C در گلبول های سفید خون به مدت 24 ساعت شود.

با استفاده از یک سری محصولات برای هر فرد و هر احتیاج، می توانید در طول زمستان و در تمام طول سال ها سالم بمانید.

برای یک کپسول با توانایی بالا، Sisu Ester-C® 600 را امتحان کنید که حاوی 600 میلی گرم استر - C و 100 میلی گرم بیوفلاوونوئیدهای مرکبات است. بعلاوه پودر Ester-C حاوی دوز بالایی از ویتامین C است که می توانید آن را با آب یا آبمیوه ترکیب کنید و بنوشید. اگر در پی تقویت و حمایت بیشتر از سیستم ایمنی بدن خود هستید، Ester-C® Supreme گزینه مناسب تری است.

بعلاوه Ester-C جویدنی یک راه سرگرم نماینده و خوشمزه برای سلامتی و تقویت ایمنی بچه ها و نوجوانان است.

منبع: فوت و فن / besthealthmag.ca

به "در فصل سرما، با ویتامین C سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در فصل سرما، با ویتامین C سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید