دومین محموله واکسن آسترازنکای ژاپن وارد کشور شد

به گزارش وبلاگ محمدی، دومین محموله از واکسن آسترازنکا اهدایی از طرف کشور ژاپن به ایران ساعت 4 بامداد امروز (آدینه) وارد کشور شد.

دومین محموله واکسن آسترازنکای ژاپن وارد کشور شد

به گزارش ایرنا، این محموله بیش از یک میلیون دوز (1,098 ,300) است که با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت امور خارجه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) و تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شده است.

اولین محموله از مجموعه واکسن اهدایی دولت و ملت ژاپن هم عصر آدینه گذشته وارد کشور شد که دربردارنده بیش از یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا فراوری شده در ژاپن بود.

پیشتر کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو با اعلام زمان ورود این دو محموله از واکسن آسترازنکا اهدایی دولت و ملت ژاپن به کشور، در این باره گفته بود: با توجه به شروع بازی های المپیک، هماهنگی های فشرده ای برای انتقال این محموله ها صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت فعلی تزریق واکسن در کشور، محموله های اینچنینی می تواند واکسن مورد احتیاج کشور را تا زمان کفایت واکسن های فراوری داخل، تامین کند.

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: حمل و نقل بین المللی DHL بعد از مدت ها، برای انتقال این محموله، همکاری های خود با ایران برای انتقال دارو و واکسن را شروع نموده است.

منبع: فرارو

به "دومین محموله واکسن آسترازنکای ژاپن وارد کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین محموله واکسن آسترازنکای ژاپن وارد کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید