سریال یاغی در حال افول ! آفتاب پرست پیشتازی می نماید

به گزارش وبلاگ محمدی، در این مقاله به آنالیز کامل دو سریال یاغی و آفتاب پرست می پردازیم که هر دو در حال پخش می باشند، سریال یاغی 16 و از سریال آفتاب پرست 6 قسمت از شبکه نمایش خانگی و سایت های دانلود از جمله هکس دانلود در حال پخش می باشند. با معرفی و تحلیل کامل این دو اثر با ما تا آخر همراه باشید.

سریال یاغی در حال افول ! آفتاب پرست پیشتازی می نماید

سریال یاغی در حال افول !

مجموعه یاغی محصول سال 1401 کشور ایران می باشد که به وسیله محمد کارت کارگردانی شده است. سریال یاغی که آغاز طوفانی در قسمت اول خود داشت توانست نظرات مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و حتی منتقدان نیز از این اثر به عنوان یک اثر کم نظیر در سال های اخیر معرفی کردند. اما تا امروز که 16 قسمت از این مجموعه به پخش رسیده است هر چقدر که جلوتر میرویم از کیفیت داستان داستان این سریال کاسته می گردد و مخاطبان بسیاری را از دست داده است، امید است که در قسمت های آینده مجددا بتواند نظرات را به خود برگرداند.

برای دانلود سریال یاغی شما عزیزان می توانید به سایت هکس دانلود که یکی از کنندگان فروش این مجموعه می باشد مراجعه نمایید و بصورت حلال اقدام به دیافت این مجموعه نمایید.

اگر بخواهیم 6 نقش کلیدی این سریال را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم میتوان به آقای پارسا پیروزفر (بهمن کاظمی) ، علی شادمان (علی گنجی یا یاغی معروف) ، طناز طباطبایی (طلا مطلا) ، امیر جعفری (اسماعیل مقانلو - اسی قلک) ، فرهاد اصلانی (اکبر مجلل) و آبان عسکری (در نقش عاطی) نام برد که بسیار خوب توانسته اند به ایفایش نقش بپردازند و شخصیت های خود را به مخاطی تحمیل کنند.

سریال آفتاب پرست یکتاز شبکه نمایش خانگی

مجموعه آفتاب پرست محصول سال 1401 کشور ایران می باشد که نقش های اصلی آن را پژمان جمشیدی ، باران کوثری ، حمیدرضا آذرنگ، گوهر خیر اندیش و آتیلا پسیانی بازی میکنند. این مجموعه به وسیله برزو نیک نژاد کارگردانی و سید مصطفی احمدی تهیه کنندگی شده است.

داستان سریال آفتاب پرست درمورد دو دوست به نام های جمال و منوچ می باشد که آرزو دارند در خفت گیری به سطح یک خلافکاران برسند اما در این جهت به علت دست و پا چلفتی بودن دچار مسائلی کمدی و ماجراجویی می شوند و داستان این سریال را می سازند.

سریال آفتاب پرست در 15 قسمت 50 دقیقه ای فراوری شده است که تا کنون 6 قسمت از آن منتشر شده است. این مجموعه در قسمت های ابتدایی با فروش مبه وسیلهی نسب به یاغی همراه بود اما رفته رفته جای خود را در دل مخاطبان باز کرد و تا کنون تواسنته نسبتا خود را به سریال یاغی برساند و تهدید برای فروش آن مجموعه بحساب می آید.

منبع قانونی و حلال جهت دریافت این سریال کجاست ؟ کاربران می توانند برای دانلود سریال آفتاب پرست به لینک تعیین شده مراجعه کنند.

بی گناه وارد رقابت سنگینی شده است!

سریال بی گناه که به تازگی قسمت اول آن در شبکه نمایش خانگی به پخش رسیده است خود را در زمان سختی وارد بازار نموده است. این مجموعه که به وسیله مهران احمدی کارگردانی شده است قرار است در (تعداد قسمت ها نا تعیین) 50 دقیقه به پخش برسد. این مجموعه زمانی وارد بازار شده است که رقابت سنگینی بین سریال ها وجود دارد اما اقای مهران احمدی همواره نشانده داده است که میتواند تفاوت هارا رقم بزند.

داستان این مجموعه درباره فردی است که به دلایلی مجبور به ترک کشور شده است اما اکنون برای کشف کردن راز آن مشکل به کشور برگشته ...

عزیزانی که قصد دریافت قسمت اول سریال را دارند ماتوانند به لینک تعیین شده وارد شوند و اقدام به دریافت قانونی این اثر کنند : دانلود سریال بی گناه

منبع: همشهری آنلاین

به "سریال یاغی در حال افول ! آفتاب پرست پیشتازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال یاغی در حال افول ! آفتاب پرست پیشتازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید