شماره 9 پرسپولیس از لیست مازاد خارج شد؟

به گزارش وبلاگ محمدی، مهدی مهدی خانی بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار های تدارکاتی پیش فصل بوده و شاید همین عملکرد او باعث شود در جمع سرخ پوشان بماند.

شماره 9 پرسپولیس از لیست مازاد خارج شد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ محمدی، مهدی مهدی خانی رجحانن بازیکن پرسپولیس در دیدار های تدارکاتی پیش فصل این تیم بوده است. این بازیکن که فصل گذشته با شماره 9 بازی می کرد در دیدار محبت آمیز تیمش برابر امید های پرسپولیس 2 گل زد و یک پاس گل هم داد. مهدی مهدی خانی درحالی روی 3 گل تیمش در برد 5 بر صفر بزرگسالان پرسپولیس برابر امید های این تیم نقش داشت که در دقیقه 70 به زمین آمده بود. او در 20 دقیقه آتش بازی به راه انداخت. مهدی خانی در دقیقه 82 پاس گل اول را به علی جودکی جوان داد و در دقایق 84 و 87 دو گل زیبا وارد دروازه تیم امید های خودش کرد.

پیش از این هم تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیداری تدارکاتی با 2 گل برابر تیم ملی دانشجویان ایران به رجحان رسید. گل اول پرسپولیس در آن دیدار محبت آمیز را هم مهدی مهدی خانی در دقیقه 5 به ثمر رساند.

مهدی خانی فصل گذشته پس از محرومیت عیسی آل کثیر از واراژدین به تهران آمد تا در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد و جای خالی یک مهاجم را پر کند. او که در پدیده عملکرد درخشانی زیر نظر یحیی گل محمدی داشت، در پرسپولیس هرگز در قامت یک مهره درخشان ظاهر نشد و پس از گذراندن مصدومیت هم نتوانست به فرم ایده آل بازشود و به همین علت اغلب مسابقات را از روی نیمکت دنبال کرد.

برهمین اساس شنیده شد مهدی مهدی خانی در لیست مازاد پرسپولیس قرار داشته و یحیی گل محمدی نظری روی او ندارد. زمزمه هایی هم به گوش رسید مبنی براینکه پرسپولیس شاید این بازیکن را به تیم دیگری قرض بدهد اما...

در اولین بازی فصل و در غیاب ملی پوشان، یحیی گل محمدی او و آل کثیر را در خط حمله قرار داد و مهدی خانی خیلی زود در دقیقه 5 و با شوت از داخل محوطه جریمه دروازه را گشود.

باتوجه به جدایی شهریار مغانلو، حالا مهدی خانی شانس بیشتری برای بازی دارد و اگر بتواند این فرایند را ادامه دهد، احتمالا بیش از این مورد استفاده قرار می گیرد و شاید سبب شود او در لیگ بیست و یکم دوباره تبدیل به همان پدیده سابق تیم مشهدی شود!

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شماره 9 پرسپولیس از لیست مازاد خارج شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 9 پرسپولیس از لیست مازاد خارج شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید