شکست نیروی زمینی شاملی در اولین ملاقات برای نماینده عربستان

به گزارش وبلاگ محمدی، در ادامه اولین روز از مسابقات هندبال قهرمانی باشگاههای آسیا در بخش مردان تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دومین نماینده کشورمان در این ملاقاتها در نخستین ملاقات خود به مصاف نماینده کشور میزبان رفت. در این ملاقات که از ساعت 16:30 دقیقه امروز در جده برگزار گردید تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رودرروی تیم مضر، نماینده عربستان، نهاده شد و در سرانجام با نتیجه 30 بر 27 مغلوب شد.

شکست نیروی زمینی شاملی در اولین ملاقات برای نماینده عربستان

نماینده عربستان نیمه اول این ملاقات را هم 17 بر 13 به سود خود به خاتمه رساند. تیم نیروی زمین شهید شاملی که با 13 بازیکن راهی این رقابت ها شده است، در بیشتر دقایق این بازی پا به پای مضر پیش رفت اما در نهایت بازی را با اختلاف سه گل واگذار کرد.

مشکل ویزای محمد سیاووشی دروازه بان تیم فولاد مبارکه سپاهان و بهشاد فاتحی زاده حل شد تا به اسم بازیکن و یار نو به تیم نیروی زمینی شهید شاملی ملحق شوند.

دیگر نماینده هندبال ایران یعنی صنعت مس کرمان در گروه B این رقابت ها ظهر امروز با نتیجه 37 بر 19 قطان یمن را شکست داد.

مسابقات باشگاه های مردان آسیا فردا یکشنبه 23 خردادماه با انجام 5 بازی پیگیری می گردد که از ساعت 14:30 به وقت تهران نیروی زمینی شهید شاملی کازرون مقابل السالمیه صف آرایی می نماید و در آخرین بازی فردا از ساعت 20:30 دقیقه شب مس کرمان با الکویت ملاقات می نماید.

مسابقات هندبال باشگاه های آسیا در بخش مردان از 22 تا 31 خردادماه در جده عربستان پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شکست نیروی زمینی شاملی در اولین ملاقات برای نماینده عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست نیروی زمینی شاملی در اولین ملاقات برای نماینده عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید