شیائومی پیش از رونمایی گوشی 13 اولترا طراحی آن را تایید کرد

به گزارش وبلاگ محمدی، بعد از مدت ها انتظار، شیائومی فردا از جدیدترین پرچم دار خود به نام 13 اولترا رونمایی می نماید. طی روزهای گذشته رندرهای غیر رسمی از این گوشی منتشر شد که جزئیات طراحی آن را به خوبی نشان می دهند. حالا خود شیائومی هم دست به کار شده و با انتشار چند تصویر از این گوشی، رندرهای فاش شده از آن را رسما تایید نموده و در نتیجه در این تصاویر رسمی می توانیم بار دیگر جزئیات طراحی این گوشی را مشاهده کنیم.

شیائومی پیش از رونمایی گوشی 13 اولترا طراحی آن را تایید کرد

این گوشی از فریم مبتنی بر آلیاژ فلزی استفاده می نماید و برای پنل پشتی هم یک لایه چرم مصنوعی قرار گرفته است. این ماده از پوشش آنتی باکتریال بهره می برد که در برابر گرد و غبار هم می تواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد و بعلاوه به لطف استفاده از مواد مخصوص، رنگ آن در گذر زمان تغییر نخواهد کرد.

ماژول دوربین این گوشی به غیر از اینکه ابعاد بسیار بزرگی دارد، ضخامت قابل توجه آن هم توجه زیادی را جلب می نماید. شیائومی برای این گوشی از دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی استفاده نموده که 1 اینچ مقدار دارد. بعلاوه در کنار آن سه دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر هم تعبیه شده است.

شیائومی 13 اولترا از پنل LTPO OLED بهره می برد که به طور مشترک به وسیله شیائومی و شرکت چینی China Star پیشرفته است. این پنل از رزولوشن 1440 در 3200 بهره می برد و حداکثر روشنایی آن برای محتواهای HDR به 2600 نیت می رسد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی پیش از رونمایی گوشی 13 اولترا طراحی آن را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی پیش از رونمایی گوشی 13 اولترا طراحی آن را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید