موبایل، تبلت و گجت ها

هوش مصنوعی Gemini راهی اپ Google Messages می گردد

گوگل دقایقی قبل در نمایشگاه MWC 2024 گفت که هوش مصنوعی Gemini راهی اپ Google Messages می گردد تا قبل از ارسال SMS بتوانید از قابلیت های این هوش مصنوعی برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید.

7 اسفند 1402

قدیمی ترین کورۀ فلزگری جهان در طالمسی اصفهان

من 25 سال پیش در طالمسی اصفهان از یک کورۀ ذوب فلز عکس گرفتم که قدمت آن به حدود 2 هزار و 700 سال قبل می رسید. این کوره تنها کوره ذوب فلز دنیاست که با این قدمت هنوز باقیمانده بود و نمی دانم که هنوز وجود دارد یا خیر!

15 بهمن 1402

واتساپ دست بردار نیست، هر روز یک قابلیت تازه

واتس اپ به زودی قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش را در دستگاه های اندروید پشتیبانی خواهد کرد و اگر در دو دستگاه آخرین نسخه برنامه را داشته باشند اشتراگ گذاری صفحه واتس اپ برای آن ها امکان پذیر خواهد بود.

8 خرداد 1402

اگر قصد کاهش وزن دارید هر شب این 8 کار ساده را انجام دهید

حتی اگر در طول روز به انتخاب های غذایی سالم پایبند باشید، در ساعات سرانجامی شب و قبل از رفتن به رختخواب ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که برنامه ی کاهش وزن شما را از مسیر خود منحرف کنند. در سرانجام یک روز پرمشغله، غذا می تواند از یک خوراکی ساده به منبعی...

3 اردیبهشت 1402

شیائومی پیش از رونمایی گوشی 13 اولترا طراحی آن را تایید کرد

بعد از مدت ها انتظار، شیائومی فردا از جدیدترین پرچم دار خود به نام 13 اولترا رونمایی می نماید. طی روزهای گذشته رندرهای غیر رسمی از این گوشی منتشر شد که جزئیات طراحی آن را به خوبی نشان می دهند. حالا خود شیائومی هم دست به کار شده و با انتشار چند تصویر از این...

28 فروردین 1402

10 نکته کاربردی برای اندروید تی وی که باید بدانید

چه شما دارای یک اندروید تی وی باشید و چه از یک تلویزیون معمولی استفاده می کنید، چند نکته ای را باید درباره تلویزیون های اندرویدی بدانید که به شدت آموزنده و مفید محسوب می شوند. در این مقاله، به شما یاری می کنیم بیشتر با این نوع تلویزیون مجذوب کننده آشنا...

16 فروردین 1402

اینگونه شارژدهی لپ تاپ خود را بهبود بخشید

زومیت نوشت: مایکروسافت در جدیدترین نسخه آزمایشی ویندوز 11 قابلیتی گنجانده است که باعث بهبود عمر باتری لپ تاپ ها می گردد.

13 فروردین 1402

سال جاری احتمالا خبری از گلکسی S23 فن ادیشن نخواهد بود

اینطور که به نظر می رسد، سال جاری نباید منتظر عرضه مدل جدیدی از فن ادیشن به بازار باشیم چون ظاهرا پروژه ساخت گلکسی S23 فن ادیشن کنسل شده است.

20 اسفند 1401

محبوب ترین هندزفری های سامسونگ در بازار ایران

برند سامسونگ از پرطرفدارترین برندهای بازار فناوری در ایران است. این برند هندزفری های محبوبی نیز فراوری نموده است.

4 بهمن 1401

عکس ، هسته شیطان، نتیجه ترسناک یک آزمایش !

گجت نیوز نوشت: طراحی آزمایش ها و مشاهدات علمی به پیشرفت بشر یاری بسیاری نموده اند. اما مشکل این است که انسان برای انجام آزمایش های علمی باید به سراغ ناشناخته ها برود و گاهی این کار با عواقبی ترسناک همراه است.

4 آذر 1401

راهنمای کامل انتخاب کلاه کاسکت

یکی از اصلی ترین اصول هنگام انجام فعالیت های پرخطر مثل رانندگی، رعایت ایمنی است. خصوصاً در وسیله نقلیه ای چون موتور که هیچ عامل حفاظتی نیز ندارد. به همین خاطر مهم ارین نکته در موتور سواری استفاده از کلاه کاسکت است. با این که بسیاری از مردم این نکته را...

20 مهر 1401

5 گیگابیت بر ثانیه؛ سرعت شگفت انگیز وایفای 7

علیرغم اینکه نرخ پذیرش وایفای 6 و 6E هنوز در سال 2022 نسبتاً پایین است، به نظر می رسد که غول فناوری اینتل میخواهد به سمت نسل بعدی اینترنت broadband وایفای 7 حرکت کند.

24 شهریور 1401

ایرپاد پرو 2؛ گمشده ای که خودش را پیدا می نماید!

اپل در کنار معرفی سری آیفون 14 و ساعت های تازهش از ایرپاد پرو 2 به عنوان نسل تازه هدفون های بی سیم خود رونمایی کرد.

21 شهریور 1401

مضرات تلفن همراه برای سلامتی چیست؟

طول موج کوتاه تر نور آبی که گوشی های هوشمند از خود ساطع می کنند، می تواند چشمان شما را خیلی سریع خسته کند و باعث درد و آسیب چشم شود.

19 تیر 1401

نوتیفیکیشن های اندروید همچنان بسیار بهتر از آیفون هستند

نوتیفیکیشن ها بخش مهمی از تجربه کاربری گوشی های هوشمند محسوب می شوند و اندروید و آیفون رویکرد بسیار متفاوتی را در این زمینه نسبت به یکدیگر اتخاذ می نمایند. آیفون طی سال های گذشته در این زمینه با بهبود های قابل توجهی روبرو شده اما نوتیفیکیشن های اندروید...

17 تیر 1401

تصاویر مفهومی و زیبایی از اپل واچ سری 8 منتشر شد

اپل قصد دارد پاییز امسال از ساعت های هوشمند خود با نام اپل واچ سری 8 در دو مدل استاندارد و SE رونمایی کند. در رابطه با این ساعت ها خبرهای زیادی منتشر نشده اما به تازگی و به لطف یکی از کاربران خوش ذوق توانستیم به تصاویر مفهومی اپل واچ سری 8 دسترسی پیدا کنیم...

15 تیر 1401

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ناپیوسته به وسیله آزمون اختصاصی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401، دانشجو می پذیرد.

12 تیر 1401

10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (25 اردیبهشت 1401)

برای خرید لپ تاپ، کاربران با برند ها و گزینه های مختلفی روبه رو هستند که طبیعتا باید بر اساس احتیاج و بودجه قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های کاربران فروشگاه...

11 تیر 1401

با انواع هتل ها و معیار مشخص ستاره هتل ها آشنا شوید

هتل ها در سراسر دنیا بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی می شوند و یکی از مهم ترین دسته بندی ها، تعداد ستاره های یک هتل است. برای آشنایی با انواع هتل ها و معیار معین ستاره آن ها با ما همراه باشید.

9 تیر 1401

افزایش قیمت نان صحت دارد؟

به گزارش خبرنگاران، یزدان سیف، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران و معاون وزیر جهاد کشاورزی در مصاحبه با خبرنگار مهر مطالب مطرح شده درباره کمبود نان در برخی استان های کشور و مشکل در فرایند توزیع آرد را رد کرد و گفت: این مباحث صحت ندارد.

28 خرداد 1401
تعداد: (69)