اینگونه شارژدهی لپ تاپ خود را بهبود بخشید

به گزارش وبلاگ محمدی، زومیت نوشت: مایکروسافت در جدیدترین نسخه آزمایشی ویندوز 11 قابلیتی گنجانده است که باعث بهبود عمر باتری لپ تاپ ها می گردد.

اینگونه شارژدهی لپ تاپ خود را بهبود بخشید

مایکروسافت این هفته بیلدهای پیش نمایش 22621.1537 و 22624.1537 را ازطریق کانال بتا برای کاربران اینسایدر ویندوز 11 منتشر کرد. بیلد اول با قابلیت های نوی که به صورت پیش فرض فعال هستند منتشر شده، با این حال در بیلد دوم قابلیت های نو غیرفعال شده اند.

به روزرسانی موردبحث میانبرهای نوی به منوی XAML فایل اکسپلور اضافه می نماید. این به روزرسانی شامل قابلیت نوی برای توسعه دهندگان است تا بتوانند ساده تر از قبل رونوشت های حافظه کرنل را جمع آوری نمایند.

سیستم عامل ویندوز 11 از مدت ها قبل به ابزار Content Adaptive Brightness Control مجهز شده است. این ابزار بر اساس محتوای به نمایش درآمده، تنظیمات مانیتور را اصلاح می نماید. هدف نهایی Content Adaptive Brightness Control ایجاد تعادل در بین مصرف انرژی و تجربه بصری دل چسب است. بر اساس گزارش ویندوز سنترال، این قابلیت برای لپ تاپ ها و دستگاه های تبدیل پذیر (دو در یک) که به برق متصل هستند، فعال شده است.

در هر دو بیلد پیش نمایش نو ویندوز 11 باز کردن باکس جست وجو در تسکبار باعث نمایش چت بات بینگ می گردد. البته به شرطی می توانید از این چت بات بهره ببرید که مرورگر مایکروسافت اج را روی سیستم خود نصب نموده باشید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "اینگونه شارژدهی لپ تاپ خود را بهبود بخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینگونه شارژدهی لپ تاپ خود را بهبود بخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید