لذت وصف ناپذیر بازارگردی در مراکز خرید سرعین

به گزارش وبلاگ محمدی، تقریبا همه چیز سرعین رنگ و بویی از تاریخ دارند؛ از همین چشمه های آب گرم بگیرید که صدها سال است از دل زمین می جوشند، تا جاهای دیدنی سرعین و بازار 200 ساله اش؛ فکرش را بکنید! یکی از مراکز خرید سرعین که 200 سال قدمت دارد و به عبارتی دیگر، مردمان قاجاری هم در همین بازار خریده نموده اند!

لذت وصف ناپذیر بازارگردی در مراکز خرید سرعین

پس امروز در مجله گردشگری وبلاگ محمدی بهترین مراکز خرید سرعین را بشناسیم چون بد نیست که بعد از آب تنی کمی هم در بازارهای سرعین وقت بگذرانید.

بهترین مراکز خرید سرعین کدام است؟

لاله، بیله سوار، آدنا مال، مانائوس و پروما از جمله بهترین مراکز خرید سرعین هستند.

آیا پاساژهای سرعین کالای لوکس و گران قیمت هم دارد؟

بله. بیشتر مراکز خرید سرعین کالاهای لوکس ارائه می نمایند که می تواند شامل لوازم خانگی، زیورآلات و انواع ساز باشد.

آدرس مرکز خرید لاله کجاست؟

اردبیل، سرعین، بلوار امام علی، جنب آبدرمانی سبلان، مرکز خرید لاله

بهترین کالاهایی که می توان در مراکز خرید سرعین تهیه کرد، چیست؟

از جمله بهترین کالاهای عرضه شده در مراکز خرید سرعین می توان به انواع لباس زنانه و مردانه و بچه گانه، لوازم خانه، زیورآلات، کیف و کفش و انواع ساز اشاره نمود.

1- محبوب ترین مراکز خرید سرعین، مرکز خرید لاله

لاله یکی از مراکز شیک و البته جزو بازارهای سرعین است که دارای 99 غرفه تجاری بوده و بخشی از آن نیز که در طبقات بالاتر قرار دارند، واحد اداری این مرکز را تشکیل داده اند. سرعین به عنوان یک شهر توریستی در اردبیل، دارای مراکز خرید بسیاری است که کالاهای متنوعی را عرضه می نمایند، در لاله نیز می توانید فروشگاه های متنوعی از لباس زنانه و مردانه، کیف و کفش گرفته تا اسباب بازی برای بچه ها، زیورآلات، صنایع دستی و انواع ساز را بخرید.

این بازار، خرید از سرعین را به کاری مجذوب کننده و هیجان انگیز برای شما تبدیل خواهد نمود. این مرکز خرید دارای بخش فودکورت است که در طبقه فوقانی قرار گرفته و پذیرای گردشگران خواهد بود.

رستوران های اطراف مراکز خرید سرعین، لاله

غیر از فود کورت که در مرکز خرید لاله واقع شده، رستوارن های مطرح بسیاری در اطراف این قدیمی ترین مراکز خرید سرعین دایر شده اند که می توانید پس از خرید برای صرف غذایی عالی به آن ها سر بزنید. از جمله این رستوران ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • رستوران حقیقت در فاصله 516 متری
  • رستوران عدل مینائی در فاصله 592 متری
  • رستوران فرزاد در فاصله 674 متری
  • رستوران اطمینان در فاصله 690 متری

هتل های اطراف مراکز خرید سرعین، لاله

  • هتل مرکز سرعین در فاصله 568 متری
  • هتل آپارتمان پیمان در فاصله 902 متری
  • هتل رضوان خلیج فارس سرعین در فاصله 909 متری
  • هتل دیدن سرعین در فاصله 995 متری

جاذبه های گردشگری اطراف مرکز خرید لاله سرعین

  • تپه آناهیتا در فاصله 218 متری
  • چشمه آبگرم ساری سو در فاصله 775 متری
  • آبگرم قره سو در فاصله 775 متری
  • چشمه های آبگرم سرعین در فاصله 881 متری

آدرس مرکز خرید لاله

اردبیل، سرعین، بلوار امام علی، جنب آبدرمانی سبلان

لوکیشن مرکز خرید لاله سرعین روی گوگل مپ

2- ارزان ترین مراکز خرید سرعین، مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما سرعین یکی از ارزان ترین مراکز خرید سرعین و جزو بهترین بازارهای سرعین است که می تواند تجربه مجذوب کنندهی از خرید از سرعین برای شما رقم بزند. قیمت خوب کلیه اجناس در این مرکز خرید باعث شده تا علاوه بر رضایت بالای مشتریان، اجناس همواره به روز و تازه باشند. از جمله بخش های مختلف این مرکز خرید می توان به غرفه های لباس، زیورآلات، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و سالن بازی برای بچه ها و رستوران اشاره نمود.

مرکز خرید پروما در دو طبقه واقع شده و برای مشتریان خود امکانات رفاهی مانند جایگاه برای استراحت و سرویس بهداشتی را نیز فراهم نموده است.

مرکز خرید پروما جنب شورا سنتر قرار گرفته و به راحتی می توانید پس از خرید، این مرکز را نیز ببینید. این شعبه، در واقع شعبه ششم پروما است که در شهر سرعین احداث شده و به عرضه تمامی مایحتاج روزانه خانواده های ایرانی می پردازد.

3- بازار مرزی بیله سوار

بازار مرزی بیله سوار همان طور که از نامش پیداست در منطقه مرزی اردبیل واقع شده و به عنوان بازار بین المللی و مراکز خرید سرعین در منطقه مرزی شناخته می شود. این بازار از جمله جاذبه های گردشگری اردبیل است که علاوه بر تجارت و خرید و فروش اجناس مختلف، یکی از ظرفیت های ویژه استان در مورد حضور مسافران خارجی است.

بازار مرزی بیله سوار که به آن گمرک بیله سوار نیز گفته می شود، در واقع در مرز مشترک بین جمهوری آذربایجان و کشور ایران واقع شده و زمان تأسیس آن به حداقل 200 سال پیش بازمی شود. خرید از سرعین آن هم از بازار بیله سوار می تواند یکی از مجذوب کننده ترین تجربه های شما باشد، چرا که به عنوان یکی از بازارهای سرعین در مرز ایران، محل تبادل کالاهای خارجی بسیاری است.

این بازار در طول تاریخ طولانی خود دستخوش تغییرات زیادی بوده که از آن جمله می توان به تعطیلی آن در زمان اتحاد جماهیر شوروی اشاره نمود. البته پس از استقلال جمهوری آذربایجان، این بازار فعالیت خود را از سر گرفت و به یکی از گمرک های مرزی شبانه روزی در مرز ایران و آذربایجان تبدیل شد.

این بازار گمرکی در 3 فاز جداگانه فعالیت دارد و محلی برای تبادل کالا بین دو کشور است. در این بازار می توانید انواع پوشاک و لوازم خانگی با قیمت های بسیار مناسب را بخرید. از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به بازار مرزی بیله سوار می توان به دریاچه شورگل و پارگ جنگلی تپه نرگس اشاره نمود.

آدرس بازار مرزی بیله سوار

اردبیل، بیله سوار

لوکیشن بازار مرزی بیله سوار روی گوگل مپ

4- مرکز اورا پارک سرعین

مرکز خرید اوراپارک یکی از مجذوب کننده ترین مراکز خرید سرعین است که می توانید از انواع پوشاک گرفته تا زیورآلات و کیف و کفش را در آن بخرید. این مرکز برای خرید سوغات سرعین و سوغات اردبیل اردبیل یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. متاسفانه اطلاعات دقیق دیگری از این مرکز خرید در دسترس نیست، اما اگر شما به سرعین سفر نموده و این مرکز خرید را دیده اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید تا دیگران نیز از آن برای سفرهای بعدی خود استفاده نمایند.

5- مدرن ترین مراکز خرید سرعین، مرکز خرید مانائوس

این مرکز خرید بسیار به شهر سرعین نزدیک است و عملاً یکی از بزرگترین ساختمان های اداری و تجاری شهر و از جمله بزرگترین و مدرن ترین بازاهای سرعین محسوب می شود. نام مانائوس به عنوان یکی از محبوب ترین مراکز خرید سرعین، از نام یک شهر برزیلی گرفته شده است. این مرکز خرید موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی داشته و در نتیجه به بسیاری از مراکز اصلی شهر سرعین دسترسی دارد.

مانائوس یکی از بزرگترین مراکز خرید شهر سرعین است که در آن می توانید انواع اقلام مورد احتیاج خود از لباس و کیف و کفش گرفته تا زیورآلات و لوازم مصرفی را بخرید. مانائوس بهترین انتخاب برای خرید از سرعین است چرا که در این مرکز خرید، سوغات شهر سرعین و استان اردبیل نیز به فروش می رسد. گفتنی است که مرکز خرید مانائوس به عنوان یکی از مدرن ترین مراکز خرید سرعین نیز شناحته می شود.

6- مرکز خرید آدنامال سرعین

مرکز خرید آدنامال در ورودی شهر سرعین احداث شده و دارای 3 طبقه تجاری است. در طبقه سوم فودکورت قرار گرفته است و پس از خرید می توانید همراه خانواده برای صرف غذا مراجعه کنید. یکی از مجذوب کنندهیت های این مرکز خرید، زو فان است که می توانید در آن حیوانات مختلف را دیده و نوازش کنید. شهر بازی و سالن بیلیارد از دیگر مجذوب کنندهیت های این مرکز خرید هستند. مرکز تجاری-تفریحی آدنامال سرعین انتخاب بسیار خوبی برای یک روز خرید در کنار تفریح و خوردن غذا همراه خانواده است.

رستوران های اطراف مرکز خرید آدنامال سرعین

  • فودکورت محتشم در فاصله 6 متری
  • رستوران حقیقت در فاصله 1.2 کیلومتری
  • رستوران عدل مینائی در فاصله 1.3 کیلومتری
  • رستوران فرزاد در فاصله 1.3 کیلومتری

هتل های اطراف مرکز خرید آدنامال

  • هتل آپارتمان عرش در فاصله 604 متری
  • هتل رضوان خلیج فارس سرعین در فاصله 636 متری
  • هتل آپارتمان پیمان در فاصله 820 متری
  • هتل پدرام در فاصله 1.2 کیلومتری

جاذبه های گردشگری اطراف مرکز خرید آدنامال سرعین

  • زو فان سرعین در فاصله 7 متری
  • مجموعه آب درمانی ایرانیان در فاصله 347 متری
  • مجموعه آب درمانی هتل رویال پارک در فاصله 1.2 کیلومتری
  • تپه آناهیتا در فاصله 1.3 کیلومتری

آدرس مرکز خرید آدنامال سرعین

اردبیل، سرعین، میدان سیمرغ سرعین

لوکیشن مرکز خرید آدنامال سرعین روی گوگل مپ

7- قدیمی ترین مراکز خرید سرعین: بازار اطلس لاله

بازار اطلس لاله در محله ولیعصر سرعین و در بلوار دانش واقع شده و از لحاظ موقعیت جغرافیایی به بسیاری از هتل های معروف سرعین یعنی هتل ارشاد، هتل کوروش سرعین و هتل لاله نزدیک است. از دیگر هتل های نزدیک به بازار اطلس لاله می توان به هتل رویال پارک سرعین اشاره نمود. یکی از رستوران های معروف و محبوب نزدیک این بازار نیز، رستوران آلاچیق بزرگ مینائی است.

از دیگر مراکز دیدنی اطراف این بازار می توان به مجتمع آب درمانی مدرن دره لر سویی، مجتمع آب درمانی سیلان سرعین اردبیل و آبگرم معدنی گاومیش گلی اشاره نمود. تنوع بالا، کیفیت عالی و قیمت مناسب از جمله مواردی هستند که این مرکز خرید را به یکی از محبوب ترین مراکز خرید سرعین تبدیل نموده اند.

آدرس بازار اطلس لاله سرعین

اردبیل، سرعین، بلوار دانش، خیابان ولیعصر، بین شیرزاد و میدان گاومیش گلی

لوکیشن بازار اطلس لاله سرعین روی گوگل مپ

خرید کردن فقط یک تفریح نیست اگر…

خرید از مراکز خرید سرعین تنها یک تفریح چند ساعته برای گردشگران نخواهد بود، چرا که با وجود تنوع بالای اجناس در تمامی این مجتمع ها، خرید از سرعین برای شما تبدیل به یک تور گردشگری همراه با امکان خرید مایحتاج ضروری تبدیل خواهد شد. همانطور که در این مقاله مطالعه کردید، ما به معرفی بازارهای سرعین پرداختیم که در میان گردشگران و اهالی از معروفیت بسیاری برخوردار هستند.

اگر در پی تجربه خرید از یک بازار مرزی هستید، بازار پیله سوار در مرز ایران و آذربایجان یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. شما سوغات شهر سرعین را از کدامیک از بازارهای فوق خریداری می کنید؟

منبع: علی بابا

به "لذت وصف ناپذیر بازارگردی در مراکز خرید سرعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت وصف ناپذیر بازارگردی در مراکز خرید سرعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید