مجوز اردوها و تمرینات ورزشکاران در هیچ رشته ای لغو نشده است

به گزارش وبلاگ محمدی، فرهاد مرادی دبیر ستاد مقابله با کرونا در ورزش در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص چرایی این مسئله و اینکه در چه شرایطی پیگیری تمرینات و اردوی ورزشکاران به خاطر کرونا لغو می گردد؟، شرح داد.

مجوز اردوها و تمرینات ورزشکاران در هیچ رشته ای لغو نشده است

وی تاکید نمود: تصمیماتی که ستاد مقابله با کرونا در ورزش اخیراً در خصوص فعالیت و برنامه های اردویی و تمرینی فدراسیون و شروع به کار آنها داشت تا به امروز به خاطر کرونا و به خصوص موج سوم این ویروس تغییر نداشته است. به نوعی تا به امروز مکاتبه ای از طرف ستاد مبنی بر لغو مجوزی که پیش از این برای تمرین و اردوها صادر شده بود، انجام نشده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش توضیح داد: این ستاد طی هفته های اخیر به خاطر شرایط بحرانی که کرونا در کشور ایجاد نموده دو برنامه که رویداد محور بودند را لغو نموده است. مسابقات دوومیدانی و سوارکاری رویدادهایی بودند که با دستور ستاد مقابله با کرونا در ورزش لغو شدند اما فعلاً در رابطه با اردوها و تمرینات تصمیم جدیدی نگرفته ایم و بنابراین پیگیری آنها به قوت خود باقی است.

مرادی تاکید نمود: شرایط اردو با مسابقه فرق دارد. برای اردو امکان ایجاد شرایط قرنطینه و ایزوله کردن وجود دارد و به همین دلیل در سخت ترین شرایط می تواند اردوها و تمرینات را برگزار کرد. به همین دلیل دلیلی برای لغو مجوز اردوها و تمرینات وجود ندارد. فدراسیون ها می توانند با رعایت کامل و صد درصدی پروتکل های بهداشتی فرایند برنامه های خود را در این زمینه ادامه دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت ادامه بحران فعلی کرونا امکان لغو مجوز اردوها و تمرینات وجود دارد؟، گفت: ستاد مقابله با کرونا در ورزش تابع سیاست های وزارت بهداشت و مصوبات این وزارتخانه و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا است. تا به امروز دلیلی برای لغو مجوزهایی که تا به امروز صادر نموده ایم، ندیده ایم اما در صورت احتیاج اقدام می کنیم.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا تاکید نمود که اگر اردوها و تمرینات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار گردد، احتمال خطر برای سلامتی اردونشینان کم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مجوز اردوها و تمرینات ورزشکاران در هیچ رشته ای لغو نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز اردوها و تمرینات ورزشکاران در هیچ رشته ای لغو نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید