مشارکت خانواده خیر ایرانی مقیم خارج در مبارزه با ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ محمدی، خانواده ای از هموطنان ایرانی که در خارج از کشور اقامت دارند، با اهدای مبلغی در مبارزه با کروناویروس سهیم شدند.

مشارکت خانواده خیر ایرانی مقیم خارج در مبارزه با ویروس کرونا

به گزارش از ، محمدحسین ورهرام مدیر مجتمع درمانگاهی امام رضا (ع) و شهید مطهری شیراز اظهار کرد: خانواده ای از هموطنان ما که در خارج از کشور مقیم هستند، با اوج گیری کروناویروس در ایران، در یک اقدام خداپسندانه مبلغ 120 میلیون تومان را از طریق یکی از اعضای خانواده خود در شیراز، برای مبارزه با این بیماری اهدا کردند.

او در خصوص نحوه هزینه کرد این مبلغ، اضافه کرد: با توجه به اینکه نیت این خانواده نیک اندیش هزینه کردن در بحث مبارزه با کروناویروس با نظر و صلاحدید مدیران مراکز فعال در زمینه مبارزه با این بیماری بود، مبلغ 50 میلیون تومان از طریق محمدجعفر امامی رئیس گروه ارتوپدی دانشگاه برای هزینه در بیمارستان شهید دکتر چمران در نظر گرفتند و مبلغ 40 میلیون تومان برای هزینه کردن در اختیار مدیر بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) قرار گرفت.

او ادامه داد: همچنین 30 میلیون تومان از این مبلغ برای هزینه کردن در درمانگاه های امام رضا (ع) و شهید مطهری در نظر گرفته شده است.

ورهرام ضمن قدردانی از این رفتار خداپسندانه خانواده ایزدی بیان نمود: در شرایطی که اقتصاد دنیا به لحاظ تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم کروناویروس دچار آسیب شده است، مشاهده این قبیل از خودگذشتگی، احساس همدردی و نوع دوستی ها از خانواده ای ایرانی که در خارج از کشور زندگی می کنند، نشان از اوج بروز انسانیت و اخلاق و منش الهی و بزرگی روح او است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشارکت خانواده خیر ایرانی مقیم خارج در مبارزه با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت خانواده خیر ایرانی مقیم خارج در مبارزه با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید