وانت های عرضه میوه مخل کار بازاریان هستند ، خرید میوه از واحدهای صنفی معتبر

به گزارش وبلاگ محمدی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان بیان نمود: وانت بارهای عرضه میوه و تره بار در سطح شهر مخل کار بازاریان هستند و به مردم توصیه کرد، از واحدهای صنفی که کسب جواز میوه و تره بار دارند، خریداری کنند.

وانت های عرضه میوه مخل کار بازاریان هستند ، خرید میوه از واحدهای صنفی معتبر

به گزارش وبلاگ محمدی آنلاین به نقل از ایسنا، رضا البرزی با اشاره به اینکه وانت بارها بدون مجوز در سطح شهر فعالیت می کنند، اظهار کرد: در حال حاضر هلو، زردآلو، توت سفید و آلوچه (شهریار) وارد بازار همدان شده است و همچنان فرایند کاهشی قیمت های میوه های نوبرانه به علت افزایش ورود به بازار ادامه دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: قیمت هر کیلوگرم هندوانه در بازار همدان بین 1000 تا 1500 تومان است، در حال حاضر هر کیلوگرم ملون و خربزه 4000 تومان به فروش می رسد که قیمت آن ها نسبت به هفته گذشته کاهش پیداکرده است.

وی یادآور شد: قیمت هر کیلوگرم فلفل دلمه سبز در بازار بین 3000 تا 4000 تومان، فلفل دلمه رنگی 10 تا هزار 12 تومان که در سه یا چهار روز آینده قیمت آن کاهش پیدا می کند، گوجه فرنگی 3000 تومان و کاهو 3000 تا 5000 تومان است و مسئله ای در عرضه وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه تره بار همدان ادامه داد: قیمت خیار گلخانه ای گران تر از خیار زمینی است که از مناطق مختلف وارد بازار همدان شده و در حال حاضر خیار درختی باقیمت 4000 تومان است.

وی بیان نمود: سیب زمینی از 3000 تا 4000 تومان، کدو خورشتی 2000 تا 3000 تومان و بادمجان قیمت 1500 تا 3000 تومان در بازار همدان عرضه می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "وانت های عرضه میوه مخل کار بازاریان هستند ، خرید میوه از واحدهای صنفی معتبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وانت های عرضه میوه مخل کار بازاریان هستند ، خرید میوه از واحدهای صنفی معتبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید