پارکینگ های نو در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) احداث شد

به گزارش وبلاگ محمدی، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از احداث پارکینگ های تازه در گلزار شهدا و قطعات عمومی این سازمان از جمله پارکینگ مجاور قطعه 50 با ظرفیت 700 خودرو خبر داد.

پارکینگ های نو در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) احداث شد

سعید غضنفری، مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اعلام این خبر گفت: تبدیل سازمان درآمدی صرف، به سازمان خدماتی- درآمدی، و همچنین تسهیل امور و برداشتن بار از دوش خانواده های متالم از اهداف تیم مدیریتی نو سازمان بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها و در راستای تحقق خدمت بی منت و رهنمودهای شهردار محترم شهر تهران است.

وی اضافه کرد: ما در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) نیز در راستای تحقق این مهم و همچنین ارائه خدمت بی منت به خانواده معزز شهدا، خانواده های داغدار و مراجعان عزیز، تلاش کردیم متناسب با رویکرد مدیریت نو شهری، گام های اجرایی و عملیاتی در این زمینه برداریم که یکی از این حوزه ها افزایش و بهسازی پارکینگ ها و بویژه مناسب سازی سطح پارکینگ ها برای معلولان و جانبازان معزز است.

غضنفری اضافه کرد: چندی پیش با مصوبه هیات مدیره محترم سازمان بهشت حضرت زهرا(س) پارکینگ ورودی ساختمان عروجیان واقع در ضلع شمال غربی این مجتمع با ظرفیت 1500 خودرو رایگان شد.

مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) اضافه کرد: به تازگی و هم زمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) نیز پارکینگ قطعه 50 در جوار شهدای آتش نشان و سلامت با هدف کاهش ترافیک و رضایتمندی مراجعان و زائران به بهشت حضرت زهرا(س) با ظرفیت 700 خودرو افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا، وی ادامه داد: در قطعات 52، 54 و 24 نیز سه پارکینگ در نظر گرفته شده که در به زودی و انتها عملیات مناسب سازی، به بهره برداری خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پارکینگ های نو در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) احداث شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارکینگ های نو در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) احداث شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید