چهارمین مجوز گردشگری کشاورزی در استان اردبیل صادرشد

به گزارش وبلاگ محمدی، معاون گردشگری استان اردبیل گفت: چهارمین مجوز گردشگری کشاورزی استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر صادر شد.

چهارمین مجوز گردشگری کشاورزی در استان اردبیل صادرشد

به گزارش خبرنگار صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: استان اردبیل دارای ظرفیت های بالایی در بخش کشاورزی بوده که همین امر سبب شد تا با کوشش های لازم به اسم استان پیشگام کشور در صدور مجوزهای گردشگری کشاورزی محسوب گردد.

او با اشاره به صدور اولین پروانه گردشگری کشاورزی کشور در استان اردبیل بیان نمود: با صدور پروانه به مزرعه گردشگری در اردبیل، منطقه ها مستعد در این حوزه در سایر نقاط استان هم شناسایی و برای آنها مجوز صادر شد.

فرشی از صدور چهارمین مجوز گردشگری کشاورزی استان اردبیل در شهرستان مشگین شهر اطلاع داد و گفت: پس از اردبیل در شهرستان های کوثر و بیله سوار هم مجوز گردشگری کشاورزی صادر شد و در حال حاضر هم شاهد ارائه مجوز در شهرستان مشگین شهر هستیم.

او با اشاره به تفویض اختیار صدور مجوزهای گردشگری از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه نمود: با توجه به این امر فرایند صدور موافقت های اصولی گردشگری کشاورزی در شهرستان ها تسریع می گردد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل توضیح داد: با پیشتازی استان اردبیل در حوزه صدور مجوزهای گردشگری کشاورزی، در حال حاضر اردبیل به اسم برند گردشگری کشاورزی کشور مطرح بوده و کوشش می کنیم با توجه به ظرفیت های استان در این حوزه زمینه برای رونق این شاخه از گردشگری را فراهم آوریم.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چهارمین مجوز گردشگری کشاورزی در استان اردبیل صادرشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین مجوز گردشگری کشاورزی در استان اردبیل صادرشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید