کام تلخ استقلال با زهر یک پرسپولیسی ، رویای 31 برای قهرمان لیگ کابوس شد!

به گزارش وبلاگ محمدی، استقلال که آخرین بار در لیگ20 به سپاهان باخته بود در اولین بازی از لیگ22 هم به این تیم باخت و رکورد شکست ناپذیری اش به 31 نرسید.

کام تلخ استقلال با زهر یک پرسپولیسی ، رویای 31 برای قهرمان لیگ کابوس شد!

به گزارش وبلاگ محمدی آنلاین، در اولین روز از فصل نو لیگ برتر و در حالی که تلویزیونی ها همه چیز را تحت تاثیر اختلافات خودشان با اهالی فوتبال قرار داده بودند، تیم سپاهان بازی بزرگ افتتاحیه را از استقلال برد و طلسم شکست ناپذیری آبی ها را بالاخره باطل کرد. در حالی که طرفداران فوتبال به علت تصمیم غیرمنطقی سازمان لیگ راهی به درون استادیوم ها پیدا ننموده بودند، تماشاگران تلویزیون هم به خاطر لجبازی اهالی جام جم مجبور به تحمل تصاویر بی کیفیت با کادرهایی عجیب و غریب شدند و در ابتدا و انتهای بازی هم به ناچار توجیهات غیرمنطقی و عجیب مجریان تلویزیون را در باب پرداخت حق پخش(!) تحمل کردند.

در میان این بلبشوی عجیب و غریبی که صداوسیما ایجاد نموده بود، نیمه اول بازی استقلال و سپاهان کاملا سرد و بی روح دنبال شد و از هر گونه صحنه مجذوب نمایندهی خالی بود. شاید قبل از شروع بازی پیش بینی می شد 2تیم بزرگ فوتبال ایران با سرمربیان خارجی نوشان نمایش بهتر و مجذوب نماینده تری داشته باشند اما این انتظار برآورده نشد و افتتاحیه بزرگ فوتبال ایران در نیمه اول به یک نمایش سرد و کسل نماینده بدل شد. همزمان با نیمه اول سرد و بی روح استقلال و سپاهان، چند کیلومتر آن طرف تر از استادیوم آزادی این دانیال جهانبخش بود که اولین گل فصل نو را در بازی پیکان و ملوان وارد دروازه قوهای سفید انزلی کرد.

ملوان در بازگشت دوباره به لیگ برتر، اولین گل فصل را دریافت کرد و در نیمه دوم هم این نتیجه پابرجا باقی ماند تا شاگردان مازیار زارع فصل را با یک شکست شروع نمایند. اما در استادیوم آزادی، نیمه دوم کاملا متفاوت شروع شد و سپاهان در همان 10دقیقه اول این نیمه به 2گل متوالی دست یافت. گل اول را یاسین سلمانی روی پاس علی نژاد زد و گل دوم هم روی یک ضدحمله از زردپوشان و با پاس عالی مسعود ریگی به وسیله رامین رضاییان به ثمر رسید. البته رامین بر خلاف پیش بینی ها هیچ شادی خاصی برای این گل آماده ننموده بود. ریکاردو ساپینتو که قافیه را به هموطن خودش مورایس باخته بود با 3تعویض همزمان تیمش را کاملا هجومی کرد اما نتیجه ای نگرفت و آبی ها فصل را با شکست شروع کردند.

استقلال که آخرین بار در آخرین بازی لیگ بیستم به سپاهان باخته بود، بعد از یک فصل شکست ناپذیری باز هم به سپاهان باخت و رکوردش روی 30بازی متوقف ماند. حالا باید دید ساپینتو که تیمی پرستاره را در اختیار دارد، چه واکنشی به این شکست خانگی نشان می دهد، شکستی که مدت ها بود طرفداران استقلال تجربه آن را نداشتند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کام تلخ استقلال با زهر یک پرسپولیسی ، رویای 31 برای قهرمان لیگ کابوس شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کام تلخ استقلال با زهر یک پرسپولیسی ، رویای 31 برای قهرمان لیگ کابوس شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید