کلیه روستاهای بالای 100 خانوار تا انتها سال آسفالت می شوند

به گزارش وبلاگ محمدی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: طی دو سال گذشته 295 کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده و برای اجرای این پروژه ها بالغ بر دو هزار و 180 میلیارد ریال هزینه شده است.

کلیه روستاهای بالای 100 خانوار تا انتها سال آسفالت می شوند

به گزارش وبلاگ محمدی هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: طی دو سال گذشته 295 کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده و برای اجرای این پروژه ها بالغ بر دو هزار و 180 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان؛ یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به نقش و صندلی ویژه راه روستایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی مناطق روستائی گفت: در قالب اجرای طرح های ابرار، طی دو سال گذشته 295 کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده است.

وی با اعلام اینکه برای اجرای این پروژه ها بالغ بر دو هزار و 180 میلیارد ریال هزینه شده است اضافه کرد: سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته در جهت محرومیت زدایی، دو تفاهم نامه مشارکت تامین اقتصادی با بنیاد علوی در حوزه کوشاه احمدی و بنیاد برکت در جهت زیرکوه گافر بشاگرد جمعاً به مبلغ 350 میلیارد ریال منعقد شد که گامی موثر در جهت عدالت و برخورداری متوازن این مناطق می باشد.

عابدینی ابراز داشت: در جهت پشت کوه گافر بشاگرد در حال تکمیل خاکبرداری قطعه دوم از ملکن تا درنگ مدو و اجرای خاکریزی می باشد و 16 کیلومتر از طول جهت تا انتها شهریور ماه امسال آماده آسفالت خواهد شد و بازگشایی و خاکبرداری انتهای جهت قطعه سوم از درنگ مدو به سمت آخران نیز برای برطرف مشکل تردد اهالی در حال اجرا است.

وی ادامه داد: از 95 کیلومتر جهت زیرکوه گافر نیز طبق نقشه های مصوب بالغ بر 89 کیلومتر بازگشایی شده در امسال، حداقل 30 کیلومتر از جهت مذکور به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در مورد برنامه های اجرایی حوزه معاونت فنی و راههای روستایی این اداره کل در سال 1400 ابراز داشت: در سال جدید تعداد 68 پروژه راه روستایی به طول 218 کیلومتر جهت اجرا برنامه ریزی شده است و اعتبار مورد احتیاج برای آسفالته نمودن راههای برنامه ریزی شده 248 میلیارد تومان خواهد بود.

یوسف عابدینی با اعلام اینکه توسعه، بازسازی و بهسازی راه روستایی از اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان در امسال است یادآور شد: در سال جدید علاوه بر بهره برداری از پلهای عظیم چارک، جگین2، ارمک، بنگلایان و کروئیه، اجرای آسفالت کلیه روستاهای بالای 100 خانوار فاقد راه آسفالته نیز در دستور کار واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "کلیه روستاهای بالای 100 خانوار تا انتها سال آسفالت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیه روستاهای بالای 100 خانوار تا انتها سال آسفالت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید