هوش مصنوعی

زنده باشی یا بمیری، برایم مهم نیست!

در حرکتی شوکه کننده، دستیار هوش مصنوعی کوپایلت مایکروسافت، در پاسخ به یک کاربر مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه گفت که زنده بودن یا مرگ آن کاربر اهمیتی ندارد.

20 اسفند 1402

هوش مصنوعی Gemini راهی اپ Google Messages می گردد

گوگل دقایقی قبل در نمایشگاه MWC 2024 گفت که هوش مصنوعی Gemini راهی اپ Google Messages می گردد تا قبل از ارسال SMS بتوانید از قابلیت های این هوش مصنوعی برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید.

7 اسفند 1402

اسباب بازی 8 میلیارد تومانی با قابلیت پرواز عمودی، عکس

همشهری آنلاین نوشت: یک هواپیمای برقی 160 هزار دلاری (حدود 8 میلیارد تومان) با سرعت حدود 100 کیلومتر در ساعت به زودی جایگزین جت اسکی ها می گردد.

20 آبان 1402

10 نمونه از اختراعات دنیای مارول که سلاح نیستند

بسیاری از شخصیت های دنیای مارول با اختراع ابزارهایی که برایشان مفید بوده اند، سهم خود را به دنیای فناوری ادا نموده اند. البته وقتی صحبت از اختراع به میان می آید قطعا بسیاری از مخاطبان به سلاح های اختراع شده به وسیله تونی استارک فکر خواهند کرد، اما باید...

1 آذر 1401

وقتی همه چیز هوشمند می شود

اینترنت اشیا (Intenet of Things) سازوکاری منسجم و به هم پیوسته از تجهیزات رایانه ای، ماشین های مکانیکی و دیجیتال، اشیا، حیوانات یا افرادی است که هرکدام هویت منحصر به فردی دارند و از قابلیت انتقال داده ها در بستر یک شبکه، بدون نیاز به تعامل های انسانی برخوردارند.

26 اسفند 1399

واقعیت هوش مصنوعی و ماهیت اصلی انسان بررسی می شود

کنفرانس بین المللی هوش مصنوعی و چشم اندازهای میان فرهنگی انسانی در زمینه علم و تخیل با هدف بررسی واقعیت های مختلف هوش مصنوعی و ماهیت اصلی انسان، برگزار می شود.

25 اسفند 1399

خانه تکانی اساسی در رسانه ها با زلزله هوش مصنوعی

مدیر اداره اخبار علمی و دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران) با بیان این که در چند سال آینده، زلزله عظیمی به نام هوش مصنوعی و مشتقات آن یک خانه تکانی اساسی را در رسانه ها و خبرگزاری های دنیا به وجود می آورد، گفت: امروزه در جایی نیست که ردپایی...

30 آذر 1399

نگاهی به رجحان های گوشی هواوی Y9s در مقایسه با محصولات هم رده

در بازار گوشی های هوشمند، رقابت تنگاتنگی بین برندهای مختلف وجود دارد. رقابتی که انتخاب محصول نهایی در سطح محصولات پایین رده، میان رده و پرچمدار را برای کاربران سخت می نماید. در این بازار، آنالیز قابلیت های گوشی جدید هواوی Y9s به عنوان محصولی محبوب در بازار...

13 فروردین 1399