خبرنگاران قاچاقچی سوخت در همدان به پرداخت پنج میلیارد ریال محکوم شد

به گزارش وبلاگ محمدی، همدان- خبرنگاران- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: فرد متهم به قاچاق سوخت از استان به پرداخت پنج میلیارد و 86 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

خبرنگاران قاچاقچی سوخت در همدان به پرداخت پنج میلیارد ریال محکوم شد

داریوش جودکی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ محمدی اضافه کرد: متهم اقدام به قاچاق 29 هزار و 900 لیتر نفت سفید به ارزش بیش از 2 میلیارد و543 میلیون ریال نموده بود.

وی گفت: متهم محموله نفت قاچاق را در یکی از استان های غربی بارگیری و قصد انتقال آن به اراک را داشت که از سوی نیروهای انتظامی شناسایی و بازداشت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: پس از آنالیز پرونده این قاچاقچی در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی تعزیرات حکومتی همدان، متهم علاوه برضبط کالا به نفع دولت به پرداخت بیش از پنج میلیارد ریال نیز محکوم شد.

جودکی اضافه کرد: با کوشش اجرای احکام مستقر در گلوگاه شهید زارعی، جریمه صادره وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

وی در ادامه از تشکیل پرونده برای مالک یک فروشگاه به اتهام گرانفروشی اطلاع داد و گفت پس از دریافت گزارشی از سازمان صمت استان مبنی بر تخلف گرانفروشی یک فروشگاه واقع در بازار مرکزی همدان، آنالیز موضوع در دستور کار نهاده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اضافه کرد: پس از احضار نامبرده و احراز تخلف، متهم به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قاچاقچی سوخت در همدان به پرداخت پنج میلیارد ریال محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاچاقچی سوخت در همدان به پرداخت پنج میلیارد ریال محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید