طباطبایی: گنج زاده در قرنطینه خانگی است، امیدوارم مشکل او جدی نباشد

به گزارش وبلاگ محمدی، رییس فدراسیون کاراته با بیان اینکه کاراته کای المپیکی ایران زیر نظر پزشکان تحت درمان است، گفت: امیدوارم گنج زاده مسئله ای بابت کرونا نداشته باشد.

طباطبایی: گنج زاده در قرنطینه خانگی است، امیدوارم مشکل او جدی نباشد

سید حسن طباطبایی در مصاحبه با وبلاگ محمدی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: سجاد گنج زاده مشکوک ابتلا به ویروس کروناست و در حال حاضر نیز با توصیه پزشکان در قرنطینه خانگی بسر می برد.

رییس فدراسیون کاراته اضافه نمود: گنج زاده زیر نظر رییس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته مراحل مربوط به تشخیص و پیگیری را انجام می دهد و امیدوارم مشکل خاصی در کار نباشد. آزمایشات لازم از وی گرفته شده و پاسخ تست مربوط به کرونا نیز در روزهای آینده تعیین خواهد شد که امیدوارم مسئله ای از این بابت برای کاراته کای شایسته کشورمان وجود نداشته باشد.

وی در سرانجام توضیح داد: سلامتی ورزشکاران مهمترین اولویت فدراسیون کاراته است و بر همین اساس نیز طبق توصیه های صورت گرفته اقدام به تعطیلی اردوها و مسابقات کردیم. امیدوارم ورزشکاران نیز موارد لازم را در بیرون از اردو رعایت نمایند تا ان شاءالله به سلامت از این روزهای سخت عبور کنیم.

به گزارش وبلاگ محمدی، سجاد گنج زاده یک طلا و 2 نقره دنیا را در کارنامه خود دارد و چندی پیش نیز پیروز به کسب سهمیه المپیک توکیو برای کاراته ایران شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طباطبایی: گنج زاده در قرنطینه خانگی است، امیدوارم مشکل او جدی نباشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: گنج زاده در قرنطینه خانگی است، امیدوارم مشکل او جدی نباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید