عکس ، قیمت نجومی صندلی گیمینگ پورشه

به گزارش وبلاگ محمدی، دیجیاتو نوشت: پورشه جزو خودروسازانی است که در بازار لوازم جانبی نیز حضور پررنگی دارد. جدیدترین محصول غیرخودرویی این شرکت آلمانی یک صندلی پیشرفته مخصوص گیمرها است.

عکس ، قیمت نجومی صندلی گیمینگ پورشه

این صندلی گیمینگ با همکاری کمپانی معروف ریکارو توسعه پیدا نموده hsj و در ساخت آن طراحان از صندلی های ریسینگ الهام گرفته اند.

صندلی گیمینگ پورشه و ریکارو رنگی برگرفته از خودروهای مسابقه ای خودروساز آلمانی دارد. همان گونه که در تصاویر ضمیمه شده می توانید مشاهده کنید، این صندلی دارای رنگ ترکیبی از مشکی، قرمز و سفید است. جالب اینکه این صندلی هفته گذشته در جریان یک مسابقه مجازی از لمان 24 ساعته رونمایی شد.

صندلی گیمینگ پورشه مناسب برای ساعت ها بازی بی وقفه

پورشه می گوید مهندسان صندلی های موجود در اتومبیل های مسابقه ای مخصوص مسافت های طولانی را الگوی ساخت صندلی گیمینگ قرار داده اند. به همین دلیل، این صندلی ارگونومی بالایی دارد و برای انجام بازی های طولانی مدت بسیار مناسب است.

در بیانیه رسمی مربوط به این صندلی، پورشه به شوخی اعلام نموده است: درهرحال رانندگان باتجربه مسابقات اتومبیلرانی و گیمرهای جاه طلب می دانند که اگر خوب بنشینید، بهتر رانندگی (و بازی) می کنید!

این صندلی گیمینگ به وسیله استودیوی Studio F.A. شرکت پورشه و با مشاوره های ریکارو طراحی شده و در آلمان فراوری می گردد. پایه این صندلی از آلومینیوم بسیار باکیفیت است و پورشه تأکید می نماید فوم های آن ضمن ارگونومیک بودن، روکشی قابل تهویه و تنفس پذیر دارند.

همچون خودروهای مسابقه ای، لبه های پشتی صندلی گیمینگ پورشه و ریکارو نیز حالتی برآمده دارند تا به خوبی پهلوهای راننده را در بر بگیرند. بعلاوه لبه فوم نشیمنگاه نیز برآمده است و به گیمرها یاری می نماید شرایط نشستن مطلوب خود را پیدا نمایند. زیرآرنجی ها 5D هستند و تنظیمات زیادی برای دستیابی به راحت ترین حالت دارند. پورشه می گوید این صندلی ها می توانند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل نمایند.

براساس برنامه ریزی ها، از صندلی گیمینگ پورشه تنها 911 عدد فراوری خواهد شد. همچون سایر محصولات مزین به نشان پورشه، این صندلی نیز قیمت بالایی دارد و باید یک هوادار متعصب بود تا برای آن 2,499 دلار پرداخت کرد!.این رقم معادل چیزی در حدود 111 میلیون تومان می گردد، البته در لحظه نگارش مطلب!

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، قیمت نجومی صندلی گیمینگ پورشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، قیمت نجومی صندلی گیمینگ پورشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید