لزوم ایجاد پنجره واحد در جهت کاهش زمان استعلام برای صدور پروانه های ساختمانی

به گزارش وبلاگ محمدی، تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران گفت دراجرای تبصره 3 ماده 57 قانون برطرف موانع فراوری و چندین مصوبه و مقرره دیگر انجام سریع و آنی و غیرحضوری کارهای اداری شهروندان مورد تاکید قرارگرفته است و در یکی از مهمترین فعالیت های مدیریت شهری یعنی صدور پروانه ساختمان به نظر می رسد تا تحقق این تکالیف فاصله قابل توجهی وجود دارد.

لزوم ایجاد پنجره واحد در جهت کاهش زمان استعلام برای صدور پروانه های ساختمانی

سید محمود میر لوحی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز میلاد حضرت زینب(س) و نیز گرامیداشت روز پرستار گفت: روز پرستار را به همه پرستاران عزیز تبریک می گویم. در شرایط کنونی ناشی از شیوع ویروس کرونا صبر و متانت پرستاران نقش اساسی در مهار این بحران داشته و لذا به همه پرستاران و پزشکان و کادر درمان خدا قوت می گوییم و به روح شهدای پرستار و پزشکان درود می فرستیم و از مردم می خواهیم فاصله اجتماعی را هر چه بیشتر رعایت نمایند تا این عزیزان بیشتر از این متحمل خستگی و زحمت نشوند.

میر لوحی در ادامه اضافه کرد: تشکر مجدد از شهرداری تهران دارم به واسطه همتی که صورت گرفت و 600 کیلومتر مسیل، جهت و تونل ها به خوبی لایروبی شد. در زمانی که بارندگی شدید بود من به شخصه شاهد عظمت کاری که اجرا شده، بودم و اینکه با اقدامات شهرداری تهران نعمت الهی تبدیل به نغمت و بلا نشد لذا باید از زحمات عزیزان در شهرداری قدر دانی کرد.

میر لوحی در تذکری خطاب به شهردار تهران در اجرای تبصره 3 ماده 57 قانون برطرف موانع فراوری گفت: دراجرای تبصره 3 ماده 57 قانون برطرف موانع فراوری و چندین مصوبه و مقرره دیگر انجام سریع و آنی و غیرحضوری کارهای اداری شهروندان مورد تاکید قرارگرفته است و در یکی از مهمترین فعالیت های مدیریت شهری یعنی صدور پروانه ساختمان به نظر میرسد تا تحقق این تکالیف فاصله قابل توجهی وجود دارد. لذا مورد انتظار است در مرحله نخست معین بفرمائید درجهت غیرحضوری شدن فعالیت های مرتبط در داخل شهرداری چه اصلاحاتی صورت پذیرفته و پروانه صادره در مناطق، کاربری های مختلف و متراژهای کوچک و عظیم در چه مدت انجام می گردد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم، بفرمایید درجهت ایجاد پنجره واحد و همکاری دستگاه های دولتی از قبیل ثبت اسناد، زمین شهری، وزارت نیرو در موارد حریم رود دره ها و خطوط انتقال و نظام مهندسی چه اقداماتی اجرا شده است. چرا در شهری مانند تهران پنجره واحد عملی نمی گردد و باید زمان زیادی برای استعلام ها صرف گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "لزوم ایجاد پنجره واحد در جهت کاهش زمان استعلام برای صدور پروانه های ساختمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم ایجاد پنجره واحد در جهت کاهش زمان استعلام برای صدور پروانه های ساختمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید