متفاوت ترین تارت را با این روش درست کنید

به گزارش وبلاگ محمدی، وقتی صحبت از پخت تارت به میان می آید بیشتر افراد فکر می نمایند باید یک قالب بزرگ آماده نموده و داخل آن را با مواد مختلف پر نمایند؛ در صورتی که تارت هایی که در قالب های کوچک درست می شوند راحت تر قابل سرو هستند.

متفاوت ترین تارت را با این روش درست کنید

پیشنهاد ما به شما تارت لقمه ای باکرم شکلاتی پر شده است.

1. ابتدا تمام مواد خشک شامل آرد، نمک، پودر قندر و پودر کاکائو را در کاسه ای بریزید. کره را هم تکه تکه نموده و داخل کاسه بریزید، سپس با انگشتان دستتان آغاز به ورز دادن موادکنید تا به شکل خرده نان درآید. پس از آن، تخم مرغ را اضافه نموده و خمیر را کمی ورز دهید. این کار را زیاد تکرار کنید.

2. قالب های تارت را چرب نموده و اندازهی از خمیر را داخل هر قالب پهن کنید. حالا قالب های تارت را در فر که از یک ربع قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد روشن نموده بودید، قرار دهید و 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا خمیر تارت بپزد. در این فاصله کرم داخل تارت را آماده کنید.

مواد لازم برای خمیر تارت

225 گرم آرد

100 گرم کره

یک ق م پودر کاکائو

یک عدد تخم مرغ

3/1 پیمانه پودر قند

نوک ق چ نمک

کرم تارت

همه مواد به جز شکلات، وانیل و کره را داخل قابلمه کوچکی بریزید و روی شعله اجاق گاز بگذارید تا غلیظ گردد. سپس شکلات تخته ای را اضافه نموده و خوب مخلوط کنید. در سرانجام کره و وانیل را بریزید و مواد را با هم مخلوط کنید تا یکدست گردد. مایه کرم را کناری بگذارید تا از حرارت بیفتد، سپس داخل تارت ها را پر کنید و صبرکنید تا کرم خودش را بگیرد و سفت گردد.

مواد لازم کرم شکلاتی

3 ق س آرد ذرت

2 /1 پیمانه شکر

4 /3 پیمانه شیر

100 گرم شکلات تخته ای

50 گرم کره

اندازه کمی وانیل

فوت وفن

قطر خمیر تارت نباید از چهار میلی متر بیشتر باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "متفاوت ترین تارت را با این روش درست کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متفاوت ترین تارت را با این روش درست کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید