واکنش جبلی به خداحافظی بعضی از مجریان از صداوسیما

به گزارش وبلاگ محمدی، رئیس صدا و سیما درباره خداحافظی تعدادی از مجریان این سازمان در پی تحولات اخیر کشور گفت: همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می دانند، با ما کار می نمایند و اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آنها نخواهیم شد.

واکنش جبلی به خداحافظی بعضی از مجریان از صداوسیما

به گزارش وبلاگ محمدی، پیمان جبلی روز چهارشنبه و پس از نشست مشترک خود با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تحولات اخیر کشور به اتفاق های اخیر رسانه ملی پرداخت و در گفت وگویی در خصوص بعضی از مجریان صدا و سیما که در پی تحولات اخیر کشور از رسانه ملی خداحافظی کردند، گفت: کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می دانند، با ما کار می نمایند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آنها نخواهیم شد.

رئیس صدا و سیما در پاسخ به سوال دیگری درباره ادامه پخش برنامه دورهمی که سازمان هزینه آنها را پرداخت نموده است، گفت: برنامه هایی که برای آنها هزینه می کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد، هرگاه برنامه ای از این شکل و زاویه خارج گردد، طبیعتا مورد استقبال و علاقه مخاطبان ما واقع نمی گردد و ماهم از آنها استفاده نمی کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش جبلی به خداحافظی بعضی از مجریان از صداوسیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش جبلی به خداحافظی بعضی از مجریان از صداوسیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید