واکنش قاسمپور به احتمال رویارویی با کاکس آمریکایی

به گزارش وبلاگ محمدی، کامران قاسمپور به احتمال رویارویی اش با کاکس آمریکایی در رقابت های جهانی 2022 صربستان واکنش نشان داد.

واکنش قاسمپور به احتمال رویارویی با کاکس آمریکایی

کامران قاسمپور پس از رسیدن به دوبنده تیم ملی گفت: در رقابت انتخابی با یک برنامه ریزی خوب مقابل امیر حسین فیروزپور کشتی قابل قبولی گرفتم و خدا را شکر برنده مسابقه شدم.

در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار گردید، کامران قاسمپور دارنده مدال طلای دنیا در ملاقات وزن 92 کیلوگرم برای حضور در مسابقات دنیای صربستان مقابل امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای جوانان دنیا و طلای بزرگسالان آسیا با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و به دوبنده تیم ملی رسید.

او درباره احتمال رویارویی دوباره اش با جیدن کاکس در دنیای صربستان گفت: تا آن موقع در اردو های تیم ملی با برنامه ریزی بهتر کادر فنی تمرین می کنم و سعی خواهم کرد کشتی قابل قبولی مقابل کاکس بگیرم، تمام تلاشم را می کنم، مردم هم دعا نمایند، در نهایت هر چه خدا قسمت کند.

کامران قاسمپور در رقابت های دنیای 2021 نروژ و در مرحله نیمه نهایی مقابل جیدن کاکس کشتی گیر عنواندار آمریکایی با نتیجه 3 بر 3 به رجحان رسید و فینالیست شد و این احتمال وجود دارد در پیکار های دنیای 2022 که شهریورماه در بلگراد برگزار می گردد این 2 قهرمان مطرح، بار دیگر با هم سر شاخ شوند.

منبع: فرارو

به "واکنش قاسمپور به احتمال رویارویی با کاکس آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش قاسمپور به احتمال رویارویی با کاکس آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید