کتابخانه سازمان، میزبان علاقه مندان است

به گزارش وبلاگ محمدی، روز پژوهش فرصتی برای آگاه شدن از توانمندی ها و ظرفیت سازمان محیط زیست در جهت ارتقای رشد و توسعه کشور است. با توجه به اینکه یکی از ارکان رشد علم در هر کشوری، پرداختن به مقوله پژوهش و تحقیق است، بر آن شدیم به مناسبت روز پژوهش گفتگویی با رییس گروه کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد سازمان محیط زیست داشته باشیم تا از عملکرد کتابخانه محیط زیست و چگونگی نگهداری آرشیوهای علمی آگاه شویم.

کتابخانه سازمان، میزبان علاقه مندان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، زهره مه پویان درباره ظرفیت های موجود در کتابخانه و مرکز اسناد سازمان محیط زیست گفت: کتابخانه و مرکز اسناد سازمان واقع در طبقه همکف ساختمان مرکزی سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته و این مرکز از دو قسمت کتابخانه دیجیتال و منابع چاپی تشکیل شده است.

مه پویان در مورد موضوعات کتاب ها و تعدادشان شرح داد: موضوعات منابع این مرکز شامل محیط زیست و علوم وابسته است. منابع چاپی شامل 12 هزار جلد کتاب فارسی،7 هزار و پانصد جلد کتاب لاتین،5 هزار گزارش فارسی و لاتین و 244 نسخه سرانجام نامه است.

رییس گروه کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد سازمان، درباره کتابخانه دیجیتال سازمان و تاریخچه تاسیس آن بیان نمود: علاوه بر اطلاعات منابع چاپی، منابع الکترونیکی کتابخانه نیز بصورت تمام متن بر روی این پورتال قرار گرفته است که در سال 92 با اتصال 34 کتابخانه این سازمان، بصورت یکپارچه درآمد و کاربران با مراجعه به آدرس : dlib.doe.ir می توانند از خدمات این کتابخانه استفاده، و کتاب را به صورت تمام متن، مشاهده و تورق نمایند. همچنین برای دانلود کتاب کافیست با این مرکز تماس تلفنی بگیرند تا فایل کتاب برایشان به صورت الکترونیکی ارسال گردد.

وی در سرانجام گفت: کتابخانه سازمان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 14 میزبان علاقه مندان به حوزه های مربوط به محیط زیست است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کتابخانه سازمان، میزبان علاقه مندان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه سازمان، میزبان علاقه مندان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید